قوانین خرید و بازگشت کالا

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های سپراه بوده است و این تیم همواره در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد، با وجود این ممکن است مشتریان محترم

پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی این شرکت خدماتی را در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته است.

رویه ‏های خدمات پس از فروش  با توجه به نوع مشکل پیش آمده، به شرح زیر هستند:
 

اشکالات فنی در کالای خریداری شده

از آنجا که گاهی مشتریان برای تست کالای خریداری شده به فرصت بیشتری نیاز دارند، در راستای خدمت رسانی بهتر این شرکت فرصت تست فنی کالاهای فروخته شده را از 48 ساعت به 7 روز کاری پس از تحویل افزایش داده است.
 

جهت استفاده از این سرویس به نکات ذیل دقت بفرمایید:

جهت استفاده هر چه بهتر از این سرویس، اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز کاری پس از دریافت کالا، از طریق شماره تماس 03132261000 داخلی 18 و یا ارسال ایمیل در قسمت تماس با ما به خدمات پس از فروش سپراه  اطلاع داده شود.

کارشناسان خدمات پس از فروش سپراه  ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‏کنند. در صورتی که نقص فنی توسط کارشناسان این شرکت تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا می توانید کالای خود را با مدل دیگری جایگزین نمایید.

برای ارسال کالاهای دارای ایراد فنی به سپراه، لازم است کالا به ‏خوبی بسته بندی و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.

این سرویس اشکال‏‏های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏شود.

از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

 

مغایرت کالای خریداری شده با اطلاعات سایت

در شرایطی که در مشخصات کالای دریافت شده برای نمونه رنگ آن با سفارش ثبت شده اختلاف وجود داشته باشد، یا در صورت مغایرت مشخصات فنی کالای دریافت شده با اطلاعات درج شده در سایت یا با سفارشی که در پروفایل مشتری ثبت شده است، به نکته‏ های زیر دقت بفرمایید:

در چنین مواردی امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت ظاهری و فیزیکی مانند رنگ که بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش سپراه  اطلاع داده شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

در مورد مغایرت فنی، امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت حداکثر تا 7 روز کاری پس از دریافت کالا به سپراه اعلام شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

جهت هماهنگی از طریق شماره تماس 03132261000 داخلی 18 و یا  از طریق ارسال ایمیل به خدمات پس از فروش سپراه اطلاع داده شود.

در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

برای ارسال کالای دارای مغایرت به سپراه، لازم است کالا به ‏خوبی بسته بندی و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن فرستاده شود و در غیر این صورت تا تکمیل کردن موارد فوق اقدامی از سوی سپراه صورت نمی‏‏ گیرد.

از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش سپراه ، کالا را دریافت و درخواست مشتری را تایید کند، در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

هزینه‏‏ های ارسال کالا در صورت تایید ایراد فنی و یا وجود مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت به عهده سپراه است.

 

آسیب‏های فیزیکی ناشی از حمل و نقل

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و سپراه تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‏کند.

آسیب‏‏های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش سپراه اطلاع داده شود.

کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی  و متعلقات آن به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش سپراه ارسال شود.

در صورتی که آسیب‏های ناشی از حمل و نقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می‏توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به سپراه عودت شود.
سپراه همواره می‏کوشد تا با ایجاد بستری امن در راستای سرویس خدمات پس از فروش مبتنی بر اصول مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کننده، امنیت خاطر مشتریان خود را، پیش و پس از خرید فراهم آورد.

خدمات پس از فروش

این فروشگاه هیچگونه خدمات پس از فروشی در زمینه تعمیر گوشی ها فروخته شده ندارد و هرگونه خرابی خارج از مسئولیت این فروشگاه می باشد.لذا خواهشمندیم قبل از خرید بررسی های لازم را انجام دهید.